Yetkililer, İki Üniversite Öğrencisi Öldükten Sonra Sahte Adderall Haplarına Karşı Uyarıyor


Polis, iki Ohio Eyalet Üniversitesi öğrencisinin, sağlık görevlilerinin sahte Adderall haplarının güçlü bir sentetik opioid olan fentanil içerebileceği konusunda uyardığı için bu hafta aşırı dozda uyuşturucudan öldüğünü söyledi.

Columbus Polis Bölümünden Memur Doran Carrier, polisin Çarşamba günü saat 22:46’da oda arkadaşının ve oda arkadaşının arkadaşlarının kampüs dışındaki bir dairede aşırı doz aldığını bildiren bir 911 çağrısı aldığını söyledi. Üç üniversite öğrencisinin hastanelere kaldırıldığını söyledi.

Columbus Ateş Bölümü sözcüsü Tabur Şefi Jeffrey Geitter, bir kişinin o gece, bir kişinin de Cuma günü öldüğünü söyledi. Üniversitenin başkanı Kristina M. Johnson yaptığı açıklamada, üçüncü öğrencinin Perşembe günü hastaneden taburcu edildiğini söyledi. ifade.

Emniyet Müdür Yardımcısı Smith Weir, iki ölümün “görünen aşırı doz” olduğunu ve şu anda polis bölümünün uyuşturucu suçları bürosu tarafından soruşturulmakta olduğunu söyledi.

Polis ve itfaiye yetkilileri öğrencilerin kimlikleri, ölüm nedenleri veya olası uyuşturucular hakkında daha fazla bilgi veremedi. Franklin County Coroner Ofisi Cumartesi günü bir yorum talebine yanıt vermedi.

Columbus Halk Sağlığı bir bildiri yayınladı. uyarmak Perşembe günü, dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğunu tedavi etmek için kullanılan reçeteli bir ilaç olan sahte Adderall hakkında. Ajans, ihbar hattından kaynaklanabilecek sahte ilaçlar hakkında güvenlik uyarıları yayınlar. aşırı dozun azaltılması için topluluk sosyal yardım programı Bir sözcü, Kelli Newman, alkol ve uyuşturucu tedavi hizmetlerindeki sağlayıcıların veya sağlayıcıların olduğunu söyledi.

Uyarının öğrencilerin ölümleriyle bağlantısına değinemedi, ancak ajansa, eroinden çok daha güçlü olabilen ve üretmesi daha ucuz olan sentetik bir opioid olan “fentanil ile bağlanabilen sahte haplar bulunduğunun” söylendiğini söyledi. dağıtmak.

Ohio’nun merkezindeki aşırı doz ölümlerinin yüzde 90’ından fazlasının fentanil ile karıştırılmış sokak uyuşturucularına bağlı olduğunu söyledi.

Öğrencilerin ölümleri, Amerika Birleşik Devletleri’nde aşırı dozda uyuşturucu ölümlerinin artmasıyla gerçekleşti. Nisan 2021’de sona eren 12 aylık dönemde ölüm sayısı 100.000’den fazla ölümle rekor seviyeye ulaştı. Ölümlerin çoğu fentanil gibi sentetik opioidlerle bağlantılıydı.

Geçen yıl federal Uyuşturucuyla Mücadele İdaresi, altı yıldaki ilk kamu güvenliği uyarısında, fentanil içeren sahte reçeteli haplarda “endişe verici” bir artış konusunda uyardı. Geçen yıl en az 9,5 milyon sahte hap ele geçiren ajans, ele geçirilen her beş haptan ikisinin ölümcül miktarda fentanil içerdiğini bildirdi.

Üniversitenin öğrenci hayatından sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Melissa Shivers, öğrencileri uyardı. İleti Perşembe günü sahte Adderall hapları hakkında “aşırı doz ve hastaneye yatışlarda artışa neden oluyor”. Bayan Johnson, Perşembe günü kampüs çapında bir e-postadaki mesaja bağlantı verdi.

Bayan Shivers, “Yıl sonu ve mezuniyet partilerinden daha sıcak havaların dönüşüne kadar bir hafta ve hafta sonu kutlamalarına yaklaşırken, sizi kutlarken güvenliği göz önünde bulundurmaya teşvik etmek istiyoruz,” dedi.


Kaynak : https://www.nytimes.com/2022/05/07/us/adderall-fentanyl-osu-deaths.html

Yorum yapın

Rakı Fiyatları sıra bulucu Geçici Mail tyt deneme pdf pdf kitap indir